“Nar” 2020-ci ilin yekunları ilə bağlı hesabatını açıqladı - Fotolar

“Nar” media nümayəndələrinin də iştirakı ilə keçirilən mətbuat konfransında 2020-ci ilin yekunlarına dair hesabatını açıqlayıb.
NUH.az xəbər verir ki, mobil operator 2020-ci ildə müştəriyönümlü strategiyasına sadiq qalaraq xidmətlərini yeni reallıqlara və müştərilərinin dəyişən tələblərinə uyğunlaşdırıb. Həmçinin “Nar” Vətən müharibəsi və koronavirus pandemiyası ilə səciyyələnən bu ildə rəqəmsal kanalların inkişafına xüsusi diqqət ayrıb və müxtəlif sosial layihələrlə cəmiyyətə dəstəyini davam etdirib.
İlin ilk rübündən etibarən karantin məhdudiyyətlərini nəzərə alaraq, mobil operator müştərilərin evdən çıxmadan bir çox xidmətlərdən yararlana bilməsi üçün “Səyyar Nar”ı istifadəyə verdi. Həmçinin onlayn kanallarla nömrə satışları da aktuallaşıb. Belə ki, narsim.az saytı vasitəsilə minlərlə müştəri yeni “Nar” abunəçisinə çevrilib. Ümumilikdə, səyyar xidmət və onlayn satış kanalları üzərindən 8000-dək sorğu icra edildib
Müştəri təcrübəsinin daha əlverişli olması üçün il boyunca 19 satış nöqtəsi və 3 “Nar” xidmət mərkəzi yeni konseptə uyğun olaraq abunəçilərin istifadəsinə verilib. Məqsəd müştərilərin bütün təmas nöqtələrində vahid və üstün keyfiyyətli xidmət əldə etməsidir. Şirkətin müştəriyönümlü strategiyasının bir parçası olaraq, mağaza və xidmət mərkəzlərinin yenilənməsi bu il də həm Bakı, həm də bölgələrdə davam etdiriləcək.
Mobil operator ötən il boyunca şəbəkə təkmilləşdirməsi işlərinə də davam edib. Ümumilikdə, 150-dən çox yeni baza stansiyası quraşdırılıb ki, bununla da 4G baza stansiyalarının sayı 2700-ü, 3G baza stansiyalarının sayı isə 2800-ü ötüb. Hazırda şəbəkədəki ümumi internetin təxminən 84%-i LTE-A texnologiyalı baza stansiyaları üzərindən verilir. Bundan başqa, ölkə ərazisində yeni baza stansiyalarının quraşdırılması sayəsində 4G istifadəçilərinin sayı 33% artıb. Bu göstərici üzrə xüsusi artım isə 52%-lə bölgələrdən olan istifadəçilərin payına düşür.
Karantin rejimi müddətində “Nar" müxtəlif kanallar vasitəsilə gücləndirilmiş rejimdə abunəçilərinə xidmət göstərib. 2020-ci il ərzində 777 Çağrı Mərkəzinə 2,5 milyondan çox sorğu daxil olub və onlara ortalama 20 saniyə ərzində cavab verilib. Çağrı Mərkəzinə müraciət etmiş abunəçilərin 85%-i göstərilən xidmət səviyyəsini yüksək qiymətləndirib. Hesab üzərində bir çox əməliyyatları yerinə yetirməyə imkan verən “Nar+” tətbiqinin onlayn çat xidmətinə isə 1 il ərzində 195 mindən artıq sorğu daxil olub. Mobil operatorun rəsmi sosial media səhifələri vasitəsilə 205 mindən çox abunəçinin sorğusuna dərhal cavab verilib.
2020-ci il ərzində müştərilərə göstərilən yüksək keyfiyyətli xidmət sayəsində mobil operatorun müştəri loyallığı indeksi üzrə 30% artım qeydə alınıb. Abunəçilərin seçiminə təsir edən 3 əsas amil zənglər və mobil internet üçün ən yaxşı qiymətlər, şəbəkə keyfiyyətindən razılıq və kəsintisiz zənglər, internet və zənglər üzrə sərfiyyatın hesablanma dəqiqliyi olub. Qeyd edək ki, müstəqil araşdırma şirkətləri tərəfindən aparılmış sorğunun nəticələrinə əsasən, “Nar” müştəri məmnuniyyəti indeksi üzrə liderliyini artıq ardıcıl 2-ci ildir ki, qoruyub saxlayır.




- Abşeronda İtləri güllələyərkən 13 yaşlı oğlanı vurdu
16 aprel 2021 14:01
- “Şahbaz iki dəfə məni başımdan vurub dedi ki...” - XƏYANƏTKARLAR
16 aprel 2021 12:28
- Günel Həsənli ilə bağlı videodakı Mahir danışdı...
16 aprel 2021 10:51
- Dilqəm niyə Şahbaza “erməninin dostu” deyib? - Oğlu danışdı
15 aprel 2021 14:42
- Bərdədə qonşu qadın 10 yaşlı oğlanın cinsi orqanını kəsib atdı
15 aprel 2021 13:29
- Ramiz Mehdiyev məhkəmədə uduzdu
15 aprel 2021 13:16
- Akademik Zərifə Əliyevanın anım günüdür
15 aprel 2021 11:55
- "Laçın koridoru" məsələsində yol verdiyimiz ciddi səhv
15 aprel 2021 10:50
- Azərbaycandan borc istəyən Atatürkün məktubu - Nadir fakt
15 aprel 2021 00:48
- İki ayda Azərbaycanda 510 əkiz, 9 üçəm doğulub
14 aprel 2021 16:46
- Bakıda iki qadın hosteldə boğularaq öldü
17 aprel 00:34
- “Kommersant” Kremli fakt qarşısında qoydu: “İsgəndər-M” Ermənistana necə verilib?
16 aprel 18:29
- Azərbaycanda partiya sədri vəfat etdi - FOTO
16 aprel 15:48
- Abşeronda İtləri güllələyərkən 13 yaşlı oğlanı vurdu
16 aprel 14:01
- “Şahbaz iki dəfə məni başımdan vurub dedi ki...” - XƏYANƏTKARLAR
16 aprel 12:28
- Xalq artisti Eldar Quliyev vəfat etdi
16 aprel 10:59
- Günel Həsənli ilə bağlı videodakı Mahir danışdı...
16 aprel 10:51
- Zelenski ukraynalıları Türkiyədə dincəlməyə çağırdı
16 aprel 10:43
- Qaqauziya rəhbərindən Xarıbülbül jesti
16 aprel 00:18
- “Azərbaycan kəşfiyyat peyki alanda Ermənistan rəhbərliyi torpaq sahələri alırdı”
15 aprel 16:45
- Dilqəm niyə Şahbaza “erməninin dostu” deyib? - Oğlu danışdı
15 aprel 14:41
- Bərdədə qonşu qadın 10 yaşlı oğlanın cinsi orqanını kəsib atdı
15 aprel 13:29
- Ramiz Mehdiyev məhkəmədə uduzdu
15 aprel 13:16
- Akademik Zərifə Əliyevanın anım günüdür
15 aprel 11:55
- "Laçın koridoru" məsələsində yol verdiyimiz ciddi səhv
15 aprel 10:50
- Azərbaycandan borc istəyən Atatürkün məktubu - Nadir fakt
15 aprel 00:47
- Lukaşenko İlham Əliyevin oğlundan danışdı
14 aprel 23:33
- İki ayda Azərbaycanda 510 əkiz, 9 üçəm doğulub
14 aprel 16:46
- “Rəsmi Bakı 7 bölgənin eyni vaxtda tələb edirdi” - Paşinyan
14 aprel 14:43
- Azərbaycanda 41% vətəndaş 65 yaşa çatmadan ölür
14 aprel 13:21
- Bakıda narkotik və əxlaqsızlığı təbliğ edən uşaq geyimləri Fotolar
14 aprel 12:27
- Azərbaycandan İrəvana 211 milyon dolları kim göndərib? – ŞOK
14 aprel 10:29
- Milli Məclisdə papağı boş qalmış 5 deputat yeri
14 aprel 10:20
- Rüstəm Usubov da həbs olunur
14 aprel 07:58
- “O, çox təkid etdi və mərhum atamdan dəfələrlə bunu xahiş etmişdi”
14 aprel 07:49
- Bu gündən Azərbaycanda Ramazan ayı başladı
14 aprel 00:30
- Navalnı “Qurani-Kərim”ə görə həbsxananı məhkəməyə verdi
13 aprel 23:50
- Əliyev ilə Lukaşenkonun qeyri-rəsmi görüşü oldu (VİDEO)
13 aprel 23:11
- Lukaşenko gəldi - Fotolar
13 aprel 18:53
- Moskvada öldürülən Gəncəli Albertin həyatı VİDEO)
13 aprel 17:56