Daş karxanasından Prezident Adminstrasiyasına...
Son günlərdə qiymət artımı ilə bağlı müxtəlif rayonlarda lokal etiraz aksiyaları baş verir, əhali narazılığlnı bildirir.
Kimlərsə bu aksiyaları alkaşların, müxtəlif partiya təmsilçilərinin, ya da ekstremist qüvvələrin təxribatı adlandırırır.
Bu məqamda yadıma düşür ki, 1989-90-cı illərin etiraz mitinqlərini o zamankı Azərbaycanın rəhbərlərindən biri, rəhmətlik Elmira xanım Qafarova ən yüksəsk tribunadan “narkomanların, ekstremist qüvvələrin təxribatı..” adlandırırdı. Sonu nə oldu?
Sözün qısası, son aksiyalarda bir məsələ qabarıq görünür. Narazı əhalinin qarşısına ən azı çıxa biləcək yerli rəhbərlər, icra başçıları yoxdur.
Əhalinin qarşısına çıxan icra başçıları isə ancaq vətəndaşlara söyüş söyməklə, “ əə, köpəkoğlu…əə it oğlu..” deməklə vəzifələrini yerinə yetirmiş olurlar.
Bütün bunlar onu göstərir ki, dövlətin siyasətini yerlərdə yerinə yetirməli olan icra başçılarının çoxu yerində deyil.
…Məlumdur ki, istənilən hakimiyyət üçün ən zəif və həssas məsələ kadr məsələsidir. Bu bütün ölkələrdə belədir. Ölkənin birinci şəxsinin öz siyasi komandasını formalaşdırması çox mürəkkəb və çətin prosesdir. Aydındır ki, birinci şəxsin bütün komanda üzvlərini, o cümlədən 70-80 rayonun icra başçılarını şəxsən tanıması və onlara yaxından bələd olması hətta fiziki cəhətdən mümkün deyil.
Ona görə də ölkə başçısı öz komandasını formalaşdırarkən inandığı şəxslərin məsləhətlərinə qulaq asmalı olur. Ümumiyyətlə, Azərbaycan kimi gənc, dövlətçilik təcrübəsi az olan ölkələr tez-tez kadr problemi ilə üzləşir. Hətta kifayət qədər yüksək siyasi və idarəetmə təcrübəsi olan Heydər Əliyevin də bəzi komanda üzvlərinin yolu həbsxanadan keçdi.
Son illərdə neçə-neçə azərbaycanlı nazir, yüksəkçinli dövlət məmuru, generallar həbsxana həyatı yaşamalı oldu.
Son vaxtlar “MTN işi” ilə bağlı cəmiyyətimiz şok yaşadı. Ölkənin təhlükəsizliyi etibar edilmiş nazir və onun müavini olan generallar vətəndaşlarla bandabaşçısı kimi davranırmış.
Axırıncı aksiyalar həm də icra başçılarının əhali arasında heç bir nüfuzunun olmamasını, hadisələrə hazır olmaqdıqlarını ortaya qoydu. Bu əslində belə də olmalı idi. Çünki icra başçılarının çoxunun tərcümeyi-halına sadəcə göz atmaq yetər ki, yerli rəhbərlərin hansı durumda olduğunu biləsən.
60-70 minlik, bəzən 100-150 minlik rayona rəhbər təyin olunan şəxslərin nə vaxtsa hansısa kənddə, yolqırağında kafe midiri, kooptorqda müdir müavini, daş-çınqıl karxanasında rəis, yaxud “zavqar”-qaraj müdiri işləmələri biabırçılıqdan başqa bir şey deyil.
Axı, hansısa kənddə yol qırağındakı kafe nədir ki, orda müdir müavini, yaxud müdir vəzifəsi ola..? Ona görə də icra başçısı təyin olunan şəxs rayona da “ yol qırağı” kimi baxır, rayonu karxana kimi işlədir. Görəsən, adi çınqıl sexinin, daş karxanasının müdirinə birdən-birə PA-da baş məsləhətçi işləmək zərurəti haradan yaranır?
Axı, ölkəmizdə kifayət qədər dövlətin pulu ilə xaricdə təhsil almış savadlı kadrlar var…O da maraqlıdır ki, icra başçısı təyin olunan şəxsin sənədləri, “delo”su ölkə başçısına çatana kimi mühüm instansiyalardan keçir. Necə olur ki, belə təsadüfi adamlar prezidentin etimadını qazana bilir, mühüm vəzifələrə təyin olunurlar və sonda öz əməlləri ilə ölkə başçısının da imicinə kölgə salırlar. Ən dəhşətlisi odur ki, vətəndaşların dövlətə olan inamı itir.…
...Yaxşı yadımdadır, mərhum prezident Heydər Əliyevin səhhətində problem olduğu vaxt icra başçılarından biri iclasda “Mən ürəyimi cənab Heydər Əliyevə verməyə hazıram” təklifini verəndə ölkə başçısı bunu pis qarşıladı və “Mənə heç kimin ürəyi lazım deyil” cavabını verdi. Bu olaydan bir-iki həftə sonra məlum oldu ki, müvafiq dövlət qurumları həmin icra başçısının fəaliyyətini yoxlayırmış və külli miqdarda yeyinti var imiş. Bir müddət sonra həmin icra başçısı 7 il müddətinə həbs olundu.
Sözümün canı odur ki, icra başçısı kimi mühüm vəzifəyə normal, savadlı, təcrübəli şəxsləri seçib təyin etmək lazımdır ki, nə vətəndaşlarımız əziyyət çəksin, nə də dövlətimizin imicinə zərbə dəysin.
NUH.az-ın Baş redaktoru Kamran Məhərrəmli